هتل های کیش
نوشته شده توسط : maryam

هتل تاپ رز کیش

تور کیش هتل تاپ رز

هتل تاپ رز یکی از هتل های 3 ستاره تور لحظه آخری کیش است که در مرکز این جزیره زیبا قرار گرفته است. این هتل به سواحل نیلگون خلیج فارس و اسکله نیز مشرف می باشد. مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در هتل تاپ رز می توانند از چشم انداز زیبای آن لذت ببرند. لازم به ذکر است که مجموعه هتل تاپ رز تور لحظه آخری کیش دارای 37 ویلای ساحلی می باشد. از مزایای هتل تاپ رز کیش می توان به نزدیک بودن آن به بازار پانیذ و بازار پردیس اشاره کرد به طوری که می توان پیاده به این بازارها رفت و از گشتن در آن ها و خرید کردن لذت برد. از امکانات رفاهی این هتل می توان به لابی , کافی شاپ , فضای سبز , نماز خانه , پارکینگ , رستوران , چای خانه سنتی و ... اشاره کرد.

آدرس: کیش , انتهای خیابان ابن سینا , روبروی بازار پردیس

تور کیش هتل تاپ رز

 

تور کیش هتل تاپ رز

 


 

هتل لوتوس کیش

تور کیش هتل لوتوس


هتل لوتوس یکی از هتل های سه ستاره خوب جزیره تور لحظه آخری کیش است که به سبک قدیمی تزئین شده و در نزدیکی دانشگاه کیش در میدان امیر کبیر واقع شده استاین هتل بین المللی در سال 90 با 3 طبقه افتتاح شد. هتل لوتوس متشکل از 72 اتاق است که چهل اتاق ان بیشتر از 3 نفر ظرفیت دارد. این هتل توسط باغی به مساحت 1200 متر مربع احاطه شده است. مسافران تور لحظه آخری کیش جالب است بدانند که نام قدیم هتل لوتوس هتل لاله بوده که در سال 90 بازسازی شد و نام آن به لوتوس تغییر یافت. از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: رستوران ایرانی و فرنگی , کافی شاپ , مینی بار , سرویس فرنگی , استقبال فرودگاهی , پارکینگ , لابی و... . مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در این هتل می توانند سفری خوبی را تجربه کنند و از خدمات آن بطور ر ایگان بهرمند شوند.

تور کیش هتل لوتوس

 

 

تور کیش رستوران هتل لوتوس

 


هتل آرامش کیش

تور کیش هتل آرامش

هتل آرامش یکی از بهترین هتل های 3 ستاره جزیره زیبای تور لحظه آخری کیش می باشد. این هتل در یکی از بهترین نواحی توریستی و تفریحی و گردشگری واقع شده است. از ویژگی های هتل آرامش می توان به نزدیک بودن به بازارهای اصلی مثل بازار ونوس , زیتون , مرکز تجاری , مریم و... می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به دسترسی آن به مراکز تفریحی مثل بولینگ مریم , مرکز ورزش های دریایی , اسکله بزرگ تفریحی و... اشاره کرد. این عوامل باعث شده تا هتل آرامش از دیگر هتل های 3 ستاره متمایز شود. مسافران تور لحظه آخری کیش که می خواهند در کمال آسودگی به تفریح و خرید خود برسند هتل آرامش تور لحظه آخری کیش را تجربه نمایند.

تور کیش هتل آرامش

 

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: